חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פולין היא יעד מפתיע ומרתק למשפחות עם ילדים. המסע שלנו, בין הערים הגדולות מגדנסק לוורשה, היה חוויה בלתי נשכחת עבור כולנו – זוג ושלושה ילדים בני 11, 9 ו-4.5. בטיול בן שבעה ימים, המותאם לקצב המשפחה, גילינו נופים יפיפיים, ערים היסטוריות ושפע של פעילויות שמתאימות לכל גיל.

Powered by GetYourGuide

יום 8: חזרה הביתה

פירוט המסלול

יום 1: הגעה לגדנסק

התחלנו את המסע בטיסת ערב לגדנסק. כרטיסי הטיסה הוזמנו זמן רב מראש במחירים נמוכים יחסית. לאחר הנחיתה, אספנו את הרכב מחברת השכרת הרכב Panek ונסענו לדירה הראשונה שלנו בעיר.

יום 2: סיור מודרך בגדנסק וביקור בעיר Sopot

ביום השני, הזמנו סיור מודרך פרטי בעברית עם Idan Rats. הסיור התחיל בפארק Szymbark המדהים, בו מצאנו פעילויות מגוונות כמו פארק חבלים, מגרש משחקים, שולחן הארוך בעולם, בית הפוך ורכבת ישנה. לאחר מכן, נסענו לעיר הנמל היפה Sopot, טיילנו בטיילת, נהנינו מגלידה והתרשמנו מהבית העקום ומהמזח הארוך לתוך הים הבלטי.

בשעות הצהריים חזרנו לגדנסק לסיור בעיר העתיקה, שנהרסה במלחמה ונבנתה מחדש. הסתובבנו בסמטאות הציוריות, אכלנו במסעדה אוקראינית ונהנינו מאווירת ערב הפסח הקסומה בעיר העתיקה.

יום 3: טירת Malbork ופארק המים Tropikana

עזבנו את גדנסק ונסענו לכיוון האגמים המזוריים. בדרכנו, עצרנו בטירת Malbork המרהיבה, הגדולה ביותר באירופה. למרות שהטירה הייתה סגורה ביום זה, נהנינו לטייל סביבה ולצלם תמונות. המשכנו לפארק המים Tropikana, בו בילינו כמה שעות במתקנים השונים, כולל מגלשות, בריכות חמות ומתחם חול.

יום 4: מגלשות אלפיניות ב-Mikolajki וביקור בעיר Olsztyn

ביום זה חזרנו לפארק המים Tropikana, אך הפעם הלכנו למגלשות האלפיניות. הילדים נהנו מאוד מהפעילות, ואנחנו נחנו על שפת האגם. לאחר מכן, נסענו לעיר Mikolajki ושכרנו סירת מנוע לשיט באגם. בערב המשכנו לעיר Olsztyn, טיילנו בעיר העתיקה ואכלנו במסעדה מקומית.

יום 5: חוות Kadzidłowo וקיאקים ב-Krutynia

ביקרנו בחוות Kadzidłowo, חוות חיות בר בה מגדלים איילים, צביים, חמורים וחתולים בר. הסיור החווייתי נמשך כשעה וחצי והיה מאוד מעניין לילדים. לאחר מכן, נסענו למקום השכרת קיאקים ב-Krutynia ושייטנו במשך שעתיים במסלול מאתגר אך מהנה. בסיום, אכלנו במסעדה כפרית מעולה ב-Kadzidłowo.

יום 6: Konsulat Świętego Mikołaja ומערת הזאב

ביקרנו ב"קונסוליית סנטה קלאוס", שם השתתפנו בסדנת יצירה של קישוטי עץ וניפוח זכוכית. הילדים נהנו מאוד מהפעילות ומהסיפורים של המארח המבוגר. לאחר מכן, נסענו ל"מערת הזאב" (Wolf's Lair), מקום בו היטלר בילה במהלך מלחמת העולם השנייה. הסיור היה מרתק ומצמרר, והילדים התעניינו מאוד בהיסטוריה של המקום.

יום 7: וורשה – פארק Łazienki, מוזיאון המדע Copernicus, מוזיאון יהדות פולין

התחלנו את היום בפארק Łazienki היפה בוורשה. טיילנו בגנים היפים, ניסינו להאכיל סנאים ונהנינו מהנוף הפסטורלי. לאחר מכן, ביקרנו במוזיאון המדע Copernicus, מקום גדול ומזמין עם תצוגות אינטראקטיביות רבות. בהמשך היום, נסענו למוזיאון יהדות פולין, שהיה מרתק ומרגש.

יום 8: חזרה הביתה

ביום האחרון נסענו לשדה התעופה בוורשה וחזרנו הביתה בטיסת בוקר מוקדמת עם קונקשן בקייב.

טיפים חשובים

1. תחבורה: השכרת רכב חיונית לטיול משפחתי בפולין, מאפשרת גמישות ונוחות.
  2. מלונות: בחירת מלונות ודירות עם שירותים כמו כביסה וארוחת בוקר יכולה להקל על ההתנהלות היומית.
  3. פעילויות לילדים: תכנון פעילויות מגוונות ומעניינות לכל המשפחה, כולל פארקים, אטרקציות היסטוריות ומוזיאונים.
  4. מזג האוויר: כדאי להיות מוכנים למזג אוויר משתנה ולארוז בגדים חמים גם בקיץ.
  5. אוכל: האוכל בפולין זול ומגוון, אך כדאי לבדוק ביקורות על מסעדות מראש ולהימנע ממסעדות תיירותיות מאוד.

סיכום

פולין היא יעד מדהים לטיול משפחתי, עם שילוב מושלם של טבע, היסטוריה ותרבות. המסלול שלנו בין מגדנסק לוורשה הציע מגוון רחב של חוויות ופעילויות לכל הגילאים, מה שהפך את הטיול לבלתי נשכח. פולין הפתיעה אותנו לטובה ואנו בטוחים שנחזור לבקר שוב בעתיד.

Telegram

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!