חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלובניה, ובמיוחד אזור בלד, מציעה שילוב מושלם של טבע מרהיב, אגמים קסומים, היסטוריה ותרבות. החופשה שלנו בסלובניה הייתה חוויה מדהימה לכל המשפחה, כולל הבנות שלנו – בת השבע וחצי ובת השנתיים וחצי. טיול זה התאפיין בקצב רגוע ונינוח, עם דגש על הנאה משפחתית ומניעת נסיעות ארוכות ומעייפות.

Powered by GetYourGuide

מסלול הטיול

יום 1: הגעה, מלון בבלד יום 2: אגמי פוזין, פארק דינוזאורים בבלד יום 3: גינת משחקים בכפר Lesce, יום רגוע בבלד יום 4: אגם בוהין, הר ווגל, שיט באגם בלד יום 5: שמורת זלנצ'י, אגם יאסנה יום 6: גן החיות בלובליאנה, מרכז העיר יום 7: חזרה לבלד, טיסה חזרה

פרטים על המסלול

יום 1: הגעה לבלד

הגענו לסלובניה בטיסת צהריים מישראייר. הטיסה הייתה נוחה והגענו בזמן. לנו במלון קטן וחמוד בשם Garni Hotel Berc בבלד, המרוחק כחמש דקות הליכה מהאגם. המלון מציע חדרים נוחים ובסיסיים, ארוחת בוקר טובה ושירות כביסה.

יום 2: אגמי פוזין ופארק דינוזאורים בבלד

נסענו לאגמי פוזין שבאיטליה, כ-45 דקות מבלד. האגם התחתון היה מרהיב והמסלול המעגלי מסביבו היה נעים. אכלנו במסעדה מקומית נהדרת ליד האגם. אחר הצהריים חזרנו לבלד וביקרנו בפארק דינוזאורים קטן ומעניין שהבנות נהנו ממנו מאוד.

יום 3: יום רגוע בבלד

התחלנו את היום בגינת משחקים בכפר Lesce, כ-10 דקות מבלד. ליד הגינה יש מתחם עם סופרמרקט לידל, כמה חנויות ומקדונלדס עם רובוט שמגיש את הארוחה. הבנות התלהבו מאוד מהחוויה. אחר הצהריים בילינו בגינת משחקים נוספת בכפר קרוב ונהנינו מארוחת ערב במסעדה מקומית.

יום 4: אגם בוהין והר ווגל

נסענו לאגם בוהין והתחלנו את היום בעלייה ברכבל להר ווגל. למעלה נהנינו מנוף מדהים ומתקני משחקים לילדים. לאחר הירידה מההר, אכלנו צהריים ליד האגם וטבלנו במים הקרירים. חזרנו לבלד ובילינו את אחר הצהריים בשיט באגם בלד. הבנות נהנו מהשיט והנופים המרהיבים.

יום 5: שמורת זלנצ'י ואגם יאסנה

נסענו לשמורת זלנצ'י, שמורה קטנה ויפהפייה עם אגם קטן וייחודי. לאחר מכן נסענו לאגם יאסנה, אגם יפהפה נוסף עם גשרים, ברווזים ומסעדות. נהנינו מהנוף והעברנו שם כמה שעות בכיף.

יום 6: גן החיות בלובליאנה ומרכז העיר

נסענו ללובליאנה וביקרנו בגן החיות המקומי. גן החיות היה יפה ומותאם לילדים עם מתקני שעשועים ושירותים משפחתיים. לאחר הביקור בגן החיות, נסענו למרכז העיר ונהנינו משוק אוכל מקומי ומטיול רגלי בעיר היפה.

יום 7: חזרה לבלד וטיסה הביתה

ביום האחרון בילינו זמן נוסף בגינת המשחקים בלסצ'ה וביצענו קניות קטנות לפני החזרה לשדה התעופה בלובליאנה. הטיסה חזרה הייתה חלקה ונעימה.

טיפים חשובים

1. מלונות: בחירת מלון במיקום מרכזי עם גישה נוחה לאטרקציות מקלה מאוד על ההתנהלות היומית.
  2. תחבורה: השכרת רכב היא פתרון נהדר לטיול משפחתי, מאפשרת גמישות ונסיעות נוחות בין האתרים.
  3. ארוחות: חשוב לתכנן עצירות לארוחות במקומות ידידותיים לילדים. בסלובניה יש מגוון רחב של מסעדות שמתאימות לכל המשפחה.
  4. אטרקציות לילדים: בחירת אטרקציות מתאימות לילדים, כמו גני שעשועים, אגמים עם פעילויות מים וגני חיות, תורמת להנאה של כל המשפחה.
  5. מזג האוויר: מזג האוויר בסלובניה משתנה ולכן כדאי להביא בגדים חמים גם בקיץ ולהיות מוכנים לשינויים במזג האוויר.

סיכום

סלובניה היא יעד מושלם לחופשה משפחתית עם ילדים. הטבע המדהים, האגמים הצלולים, האטרקציות המגוונות והערים היפות מציעים חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. עם תכנון נכון והתאמת המסלול לצרכים של כל בני המשפחה, ניתן ליהנות מחופשה מהנה ומרגיעה בסלובניה. אין ספק שנחזור לסלובניה בעתיד כדי לחקור ולגלות עוד מהמקומות הקסומים שהמדינה היפהפייה הזו מציעה.

Telegram

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!