חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם צריך תור כדי ללכת לשגרירות מסוימת בישראל?

התשובה הקצרה לשאלה זו היא כן, בדרך כלל צריך תור כדי ללכת לשגרירות מסוימת בישראל. זאת משום ששגרירויות הן מוסדות ממשלתיים, והן מעניקות שירותים רבים לאזרחים של המדינה שהן מייצגות. כדי להבטיח שכל הפונים יזכו לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי, שגרירויות מקפידות על קביעת תורים.

איך קובעים תור לשגרירות בישראל?

קיימים מספר דרכים לקבוע תור לשגרירות בישראל. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות אתר האינטרנט של השגרירות. בדרך כלל, באתר האינטרנט של השגרירות תמצאו קישור לקביעת תורים. לאחר שתלחצו על הקישור, תתבקשו להזין את פרטיכם האישיים, כגון שם, מספר תעודת זהות, סוג השירות המבוקש ותאריך ההגעה המבוקש. לאחר מכן, תקבלו אישור למייל המאשר את קביעת התור.

דרך נוספת לקבוע תור לשגרירות בישראל היא באמצעות הטלפון. בדרך כלל, בשגרירות תמצאו מספר טלפון מיוחד לקביעת תורים. לאחר שתתקשרו למספר הטלפון, תתבקשו להזין את פרטיכם האישיים, כגון שם, מספר תעודת זהות, סוג השירות המבוקש ותאריך ההגעה המבוקש. לאחר מכן, נציג השגרירות יאשר את קביעת התור.

במקרים מסוימים, ניתן גם לקבוע תור לשגרירות בישראל באופן אישי. זאת בדרך כלל במקרים של חירום או במקרים שבהם לא ניתן לקבוע תור באמצעות האתר או הטלפון.

מה קורה אם לא קבעתי תור לשגרירות?

אם לא קבעתם תור לשגרירות, ייתכן שלא תוכלו לקבל את השירות המבוקש. זאת משום ששגרירויות הן מוסדות ממשלתיים, והן מעניקות שירותים רבים. כדי להבטיח שכל הפונים יזכו לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי, שגרירויות מקפידות על קביעת תורים.

עם זאת, במקרים מסוימים, ייתכן שתתאפשר לכם לקבל שירות בשגרירות גם אם לא קבעתם תור. זאת בדרך כלל במקרים של חירום או במקרים שבהם השגרירות אינה עמוסה במיוחד.

האם יש יוצאים מן הכלל?

ככלל, צריך תור כדי ללכת לשגרירות מסוימת בישראל. עם זאת, ישנם מספר יוצאים מן הכלל. לדוגמה, בדרך כלל לא צריך תור כדי ללכת לשגרירות לצורך הגשת בקשה לדרכון חדש. זאת משום ששגרירויות מעניקות שירות זה ללא תשלום, והן מעוניינות להקל על האזרחים לקבל את הדרכון החדש שלהם.

בנוסף, בדרך כלל לא צריך תור כדי ללכת לשגרירות לצורך קבלת סיוע חירום. זאת משום ששגרירויות מעניקות שירות זה ללא תשלום, והן מעוניינות להבטיח שכל אזרח ישראלי יקבל את הסיוע הדרוש לו במקרה של חירום.

סיכום

בדרך כלל, צריך תור כדי ללכת לשגרירות מסוימת בישראל. זאת משום ששגרירויות הן מוסדות ממשלתיים, והן מעניקות שירותים רבים לאזרחים של המדינה שהן מייצגות. כדי להבטיח שכל הפונים יזכו לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי, שגרירויות מקפידות על קביעת תורים. עם זאת, ישנם מספר יוצאים מן הכלל, כגון במקרים של חירום או במקרים שבהם השגרירות אינה עמוסה במיוחד.

שגרירות ארה"ב בלונדון מצמצמת את מרבית המינויים השגרתיים למי שאינם עולים ומצמצמת את מועדי הראיונות הסופיים לתושבות קבע. שגרירות ארה"ב צמצמה וחיסלה את מרבית שגרות הויזה לאנשים שאינם מהגרים. בתגובה לפיגועים האחרונים בפריס ובלונדון, שגרירויות ארה"ב בשתי הערים ובארצות הברית צמצמו את המינויים, השיחות הסופיות ומגורי הקבע.

ב- 27 באפריל 2021, עודכן אתר השגרירות האמריקני בהודעה רשמית כי מרבית המינויים השגרתיים של תושבות קבע למי שאינם עולים בוטלו מ -1 במאי 2019 עד 31 במאי 2020 בכל הקונסוליות בצ'נאי, היידראבאד. וכלכותה, כולל שגרירות ארה"ב בדלהי.

ביום התראת GT

המועמדים יכולים לקבוע תאריך לוויזה שאינה עולה, אך הדבר יבוטל מבחינה טכנית. אם הקונסוליה ציינה כי הם יקבעו פגישות קבועות, עליכם להשתתף בריאיון עם ויזה אמריקאית. שגרירות ארה"ב בפריז תפתח את לוח השנה שלה ב -1 במאי 2019, היום בו הוכרזה רשמית שגרירות ארה"ב.

אם השגרירות תדחה את בקשתך למועד מואץ

תצטרך לעבור הליך זה שוב. תקבל הודעה על הביטול בדואר אלקטרוני ועליך לשמור על התאריך הקיים שלך. אם אינך משתתף בשגרירותך או בפגישה בקונסוליה תוך 48 שעות, ייתכן שהבקשה תבוטל. חזור מאוחר יותר מתאריך הפגישה הרגיל שלך ושאל פקיד קונסולרי אם אין לך מצב חירום אמיתי הדורש פגישה לחירום או אם פגישתך בוטלה.

תלוי בשגרירות או בקונסוליה שפנית אליה, ייתכן שתוכל לתאם את פגישתך מראש. עבור אחרים, עליך לקבוע פגישה אישית עם השגרירויות או הקונסוליות של מדינת היעד שלך.

אם יש תהליך ארוך או תקופת המתנה

או אם לוח הזמנים של השגרירות או הקונסוליה זמין, מועמדים לוויזה יכולים לקבוע פגישה ברגע שנפתח לוח השנה שלהם, גם אם יש תהליכים ארוכים או זמני המתנה. בדוק גם באיזו קונסוליה תגיש בקשה לוויזה שלך ושים לב שחלק מהקונסוליות מפרטות סיבות ספציפיות אחרות למינויים מואצים, כך שתוכל ליצור קשר עם הקונסוליות אליהן אתה מבקש כדי לראות כיצד תוכל לזכות במינוי מואץ. אתר השגרירות או הקונסוליה מסביר גם אילו מבקרים בבורסה זקוקים לפגישה מוקדמת לראיון ויזה.

פעל לפי ההוראות של השגרירות או הקונסוליה שלך, למעט פגישות חירום שתצטרך. ואינך צריך לעקוב אחר הוראות השגרירות / הקונסוליה המתאימה.

בינתיים

השגרירות או הקונסוליה שלך יכולים להנפיק לך מסמכי נסיעה לשעת חירום, כגון דרכון חירום או דרכון ליס-פיי. שאל את השגרירות / הקונסוליה לאן אתה פונה אם יש לך את כל המסמכים הדרושים לראיון. תוכל לגלות אילו מסמכים נוספים אתה זקוק למידע על בקשת הויזה שברצונך להגיש בקשה לדרכון שלך. מידע מהשגרירות והקונסוליה עשוי לכלול מידע על בקשות ויזה, שאלות נפוצות ומידע אחר.

בדוק את השגרירות או הקונסוליה הספציפיים שאתה רוצה לבקר עבור מדינתך

מידע ספציפי – או לחץ על הארץ כדי לעבור לאתר השגרירות או הקונסוליה. ניתן לגשת לאתרי השגרירות והקונסולריה דרך אתר השגרירות האמריקנית או דרך הפורטל המקוון של השגרירות והשירות הקונסולרי של ארה"ב. לחץ על שם המדינה שלך או על שם המדינה הזרה שאתה מבקר באתר האינטרנט שלהם ולחץ על כפתור "צור קשר" בפינה השמאלית העליונה של דף זה כדי לגשת לאתרים שלהם. מידע על הקמת שגרירות ארה"ב או מילוי בקשת ויזה למדינה מסוימת, לארץ מוצא או דרישות ויזה ספציפיות אחרות.

הקפד לענות על שאלות אלה כדי לדחות את תאריך הראיון לוויזה במקרה של כישלון של שגרירות ארה"ב או שירות קונסולרי או של כל שגרירות ארה"ב או מחלקת קונסולריה אחרת.

מועמדים המבקשים תאריך מואץ חייבים לשלם תחילה את אגרת הויזה עבור מינוי ויזה רגיל

אם שגרירות ארה"ב חווה עיכובים, מומלץ מאוד לקבוע פגישה עם שגרירות ארה"ב תוך 30 יום ממסירת מספר ה- DS. אנא קבע פגישה בהקדם האפשרי, מכיוון שזמני עיבוד הויזה מוגבלים ועיבוד הוויזה יכול להיות ארוך.

אם אינך יכול לקבוע פגישה בסוף שלב 3

עליך לפנות ישירות לשגרירות. בקשות לעולם לא מאושרות לפני שאתה עוזב לארצות הברית. מטיילים המאמינים כי הם זכאים ל- NIA צריכים לפנות לשגרירות ארצות הברית או לקונסוליה לפני שהם פונים ל- CBP. וודא שקיבלת את טופס SEVIS ושילמת את עמלת SEVIS. אם לא סוכמו תאריכים לפני סיום שלבים 3 ו -4, אינך צריך לקבוע פגישה כדי ליצור קשר ישירות עם השגרירות שלך.

Whatsapp
Facebook
Email
Telegram

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!