חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול משפחתי בחבל אלגוי, גרמניה

חבל אלגוי שבגרמניה הוא פנינה תיירותית אמיתית, המציעה שלל פעילויות ונופים מרהיבים שמתאימים לכל המשפחה. ביקרנו באזור המערבי של חבל אלגוי והגענו עד לימת קונסטאנץ. להלן הסיכום המפורט של הטיול שלנו, שכלל 10 ימים מלאים של חוויות בלתי נשכחות, עם דגש על אטרקציות לילדים.

Powered by GetYourGuide

יום 1: נחיתה במינכן ולינה בשדה התעופה

התחלנו את הטיול בנחיתה במינכן, ובחרנו ללון במלון נובוטל ליד שדה התעופה. המלון מציע שירותי תחבורה נוחים וישנם מסלולים מיוחדים המאפשרים שהות משפחתית נוחה.

יום 2: לגו לנד והעפלה לאוברשטאופן

לאחר איסוף הרכב, נסענו ללגו לנד – פארק המותאם לכל המשפחה, במיוחד לילדים. הפארק מציע שלל מתקנים ופעילויות, והביקור בו היה חוויה מהנה לכל הגילאים. בהמשך, העפלנו לעיירה אוברשטאופן, עיירה אלפינית קסומה עם נוף מדהים ואווירה ייחודית.

יום 3: Alpsee Bergwelt ומרחצאות WONNEMAR

ביום השלישי עלינו ברכבל ל-Alpsee Bergwelt, שם נהנינו מפארק חבלים וממגלשת הרים. אחר הצהריים בילינו במרחצאות WONNEMAR, שהציעו בריכות פנימיות וחיצוניות, מגלשות ואזורי משחק לילדים.

יום 4: Sommerrodelbahn Hündle ו-skywalk allgäu Wald Abenteuerwelt

התחלנו את היום במגלשת הרים Sommerrodelbahn Hündle, ומשם המשכנו לפארק צמרות העצים skywalk allgäu Wald Abenteuerwelt. הפארק כולל מגוון פעילויות לילדים, גשרים תלויים ונוף מרהיב על ימת קונסטאנץ.

יום 5: יום בעיירה אוברשטאופן

ביום החמישי הקדשנו זמן לעיירה אוברשטאופן. טיילנו במרכז העיירה, במדרחוב ובפארק המרכזי. הילדים נהנו ממשחקי מים, מיני גולף ומתקני שעשועים. אחר הצהריים בילינו במרחצאות Aquaria Erlebnisbad.

יום 6: מפלי Scheidegger ופארק זוחלים

התחלנו את היום במפלי Scheidegger, ולאחר מכן המשכנו לפארק זוחלים קטן וחמוד ב-Scheidegg. הילדים נהנו מאוד מהמגוון של בעלי החיים. אחר הצהריים נסענו לעיירה לינדאו, שם שטנו במעבורת לעיר ברגנץ באוסטריה ועלינו ברכבל לתצפית מרהיבה על הימה והאלפים.

יום 7: Allgäu Coaster ונקיק Breitachklamm

בבוקר עלינו ברכבל ל-Allgäu Coaster ונהנינו ממשחקי כדורים ומגלשת הרים. לאחר מכן המשכנו לנקיק Breitachklamm, מסלול הליכה מרשים בין קירות הנקיק העמוקים ורעש זרימת המים.

יום 8: מוזיאון Dornier ואי הפרחים

ביקרנו במוזיאון Dornier Friedrichshafen, ולאחר מכן נסענו לעיירה מירסברג, משם עלינו על מעבורת לאי הפרחים. האי מציע גינות מטופחות, חממת פרפרים, מתקני שעשועים ונופים מרהיבים על הימה.

יום 9: מעבר ליער השחור

התחלנו את היום במפלי הריין, ועצרנו במפעל שוקולד בשווייץ לחוויה מתוקה ומשפחתית. לאחר מכן המשכנו לאגם טיטיזה ביער השחור.

יום 10: יום סיום

סיימנו את הטיול בחזרה למינכן, עם זיכרונות נהדרים וחוויות מרתקות מכל אזור חבל אלגוי.

טיפים חשובים למשפחות

1. כרטיסי אטרקציות: בקולשין קיבלנו כרטיס אטרקציות איזורי שהעניק לנו כניסות חינם או בהנחה לאטרקציות רבות. כדאי לבדוק אם המקום בו אתם שוהים מציע כרטיסים דומים.
  2. תחבורה: מומלץ לשכור רכב מתאים למשפחות גדולות. הנסיעה באזורי ההרים יכולה להיות מאתגרת, אך הנופים והחוויות שווים כל רגע.
  3. תכנון מסלול: מומלץ לתכנן את המסלול מראש ולהשאיר מקום לגמישות. מזג האוויר יכול להשתנות והאטרקציות פתוחות בהתאם לעונה.
  4. אוכל: האוכל במונטנגרו ובגרמניה פשוט אך טעים. בכל מקום מצאנו מסעדות ידידותיות לילדים עם מנות מתאימות.
  5. ביגוד: כדאי להצטייד בביגוד מתאים לכל מזג אוויר, במיוחד כאשר מטיילים באזורים הרריים.

סיכום

הטיול לחבל אלגוי שבגרמניה היה חוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה. אזור זה מציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכל גיל, נופים עוצרי נשימה והזדמנויות נהדרות לטיולים בטבע. אם אתם מחפשים יעד משפחתי מרתק ופחות מתויר, חבל אלגוי הוא הבחירה המושלמת.

Powered by GetYourGuide
Telegram

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!