חיפוש

טיול חמישה ימים בפרובאנס

מסלול טיול 5 ימים בפרובנס

Powered by GetYourGuide

היינו חמישה ימים בפרובאנס והיה מושלם!

הנה סיכום קצר של הטיול😊 נחתנו במרסיי, שכרנו רכב משד"ת ומשם נסענו לאביניון, עשינו סיור בעיר – ארמון האפיפיורים, גשר בנזמה וסיור בסמטאות העיר. לאחר מכן הגענו למקום בו לנו – נמצא על אי מספר דקות מאביניון Mas Château Blanc – אחוזה מדהימה עם מספר חדרים, גן עצום ובריכה. אחד המקומות המפנקים והיפים שהיינו בהם עם בעלת בית מקסימה שהכינה לנו כל יום ארוחת בוקר טעימה. מומלץ בחום! בערב היינו בפסטיבל יין אוכל ומוזיקה בכיכר ארמון האפיפיורים – היה מקסים.
ביום השני נסענו לקומרג' – אזור טבע מוקף מים ובעלי חיים כמו סוסים ופלמינגו. ראיתי שהוא מאוד מומלץ בקבוצה אבל לדעתי זה מקום נחמד ולא יותר מזה (לשם השוואה אגמון החולה יפה יותר) הנסיעה אליו מאביניון ארוכה מידי ואפשר לוותר למי שקצר בזמן. משם נסענו לכפר ארל וטיילנו בקוליסאום ואמפיתיאטרון. משם המשכנו ל- פונט דה גארד שזה אקוודוקט גדול, שנבנה על ידי הרומאים ואחד המקומות האהובים על הצרפתים לנופש. מקום חובה לטיולים רגליים, ראינו שאנשים עושים בנהר קייאקים ולכן הגענו לשם שוב ביום אחר כדי לשכור קייאק ממקום סמוך ועשינו מסלול בנהר של 8 ק"מ, היה מעולה!
ביום השלישי נסענו לכפר רוסליון לטיול במקום שנקרא Le sentier des ocres מזכיר את פארק ציון ביוטה – חולות אדומים ומצוקים. מסלול קצר וחמוד מאוד להליכה. משם המשכנו לכפר איל לה סורג- ונציה של פרובאנס, מקום מקסים עם תעלות. מומלץ להגיע בימים שיש שוק, תמצאו שם דוכני פרחים, אוכל עתיקות ומזכרות. אחר כך היינו בתערוכה של הפרעונים שמוקרנת במערות Carrieres de lumieres – זה נחמד מאוד למי שלא היה עדיין בתערוכה של ון גוך בתל אביב או תערוכות מוקרנות אחרות בעולם. משם המשכנו לכפר המקסים לס בוקס ועלינו בסמטאות הציוריות למצודה – לא לוותר, הנוף מהמם וגם המצודה.
ביום הרביעי נסענו לעיירת החוף קסיס עשינו מסלול קצר שנקרא הנסיך הקטן כדי להגיע ל – Calanques – מצוקי סלעים ענקיים. אפשר לקחת גם שיט למי שרוצה. לאחר מכן הסתובבנו בעיירה ואכלנו מרק דגים. הוא מתחיל ליד מגרש טניס ממש בקצה העיר, ברגל הלכנו לכמה קלאנקים.  תשימו את שם המסלול שכתבנו בוויז ויש שם חניון שמשאירים את הרכב ועושים את המסלול.
ביום האחרון היינו באקס אן פרובאנס, טיילנו בעיירה ובשוק וגם עשינו שופינג. בערב הייתה לנו טיסה ממרסיי.
לסיכום – פרובאנס מקסימה, כדאי לראות 2-3 כפרים מומלצים כי זה חוזר על עצמו ולמי שאוהב מומלץ לשלב עם כמה טיולים בטבע ועיירת חוף. אנחנו נהנינו יותר מהאוכל בדוכני השוק והסופרים, מאשר במסעדות – שהיו יקרות עם מנות קטנות ואוכל בינוני. תיהנו!

Powered by GetYourGuide
Telegram

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!