חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Powered by GetYourGuide
ניו יורק, העיר שלא ישנה לעולם, היא יעד מופלא למטיילים בכל הגילאים. בטיול המשפחתי שלנו שכלל את ההורים, שני ילדים בני 2.5 ו-4 וסבא וסבתא, חווינו את ניו יורק במלוא עוצמתה. הטיול שלנו נמשך עשרה ימים, בהם הספקנו לראות ולעשות הרבה, ובכל זאת נשארו דברים רבים לעשות בביקור הבא. 10 ימים בניו יורק עם ילדים – מה לראות ולעשות אטרקציות, אתרי תיירות, נקודות תצפית, פארקים, סיורים, פעילויות, הנה מדריך מפורט ומקיף על הטיול שלנו בניו יורק.

התארגנות ותחבורה

טיסות והגעה

טסנו עם אל-על בטיסת לילה שהייתה מושלמת. נחתנו בניו יורק בשעה 4 לפנות בוקר, ואחרי איסוף המזוודות לקחנו נהג שהסיע אותנו מהשדה למלון. הנהג הישראלי, מיכאל, היה מאוד אדיב ומומלץ.

התניידות בעיר

עם הילדים, התניידנו בעיקר ברגל בעזרת עגלת תאומים. ניו יורק היא עיר נהדרת לטיולים רגליים, והילדים נהנו מאוד מהטיולים הארוכים ומהמראות המרהיבים.

מסלול הטיול

יום ראשון: התאקלמות והיכרות ראשונית עם העיר

לאחר שהתאוששנו מהטיסה במלון, יצאנו לסיבוב בסנטרל פארק. הפארק עצום והילדים מאוד נהנו לשחק בגינת המשחקים שם. בהמשך היום, עשינו סיבוב בטיימס סקוור, נהנינו מגלידה ואכלנו ארוחת ערב במסעדה איטלקית נחמדה בשם Fiorello.

יום שני: סנטרל פארק וצ׳לסי מארקט

התחלנו את היום בטיול בכרכרה עם סוס בסנטרל פארק. הילדים התלהבו מאוד מהחוויה. בהמשך, הסתובבנו בעיר והגענו לצ'לסי מארקט. הילדים נהנו מהאוכל ומהמיצגים בהיי-ליין וליטל איילנד, אי מלאכותי עם פארק קטן וגבעות שאפשר לטפס עליהן. סיימנו את היום בתצפית מהאמפייר סטייט בילדינג, עם מוזיאון קטן ואינטראקטיבי שמוביל לתצפית מרשימה.

יום שלישי: מוזיאון היסטוריה של הטבע וסוהו

ביקרנו במוזיאון היסטוריה של הטבע שבו הילדים התלהבו מהעצמות של הדינוזאורים. אחרי המוזיאון, אכלנו צהריים ב-Jake's Pickles – מקום אמריקאי מושחת עם מנות ענקיות. המשכנו לסוהו ונכנסנו למוזיאון הגלידה – מקום חמוד עם חללים מעוצבים וגלידות שונות. הילדים נהנו מאוד מבריכת הכדורים הענקית.

יום רביעי: מוזיאון אינטרפיד וה-Vessel

ביקרנו במוזיאון אינטרפיד, מוזיאון תעופה/ספנות/חלל שנמצא על אונייה נושאת מסוקים. המקום גדול ומרשים עם תערוכות של מטוסים ומסוקים, טיול בתוך צוללת ובספינה עצמה. לאחר מכן, המשכנו ל-Vessel – מבנה ייחודי שאי אפשר לעלות עליו בגלל מקרי התאבדות, אך עדיין מרשים לראות אותו מבחוץ. מולו יש קניון ענק עם חנות משחקים Camp, שבה הילדים נהנו מאוד מחדר היצירה.

יום חמישי: סנטרל פארק ומוזיאון הילדים

התחלנו את היום בבוקר רגוע בסנטרל פארק, קנינו בייגלים במעדניית Zucker’s והלכנו דרך Strawberry Fields לכיוון האגם. המשכנו למוזיאון הילדים של מנהטן, שמתאים יותר לילדים קטנים. בערב אכלנו ארוחת ערב ב-Maison Pickle – מסעדה עם מנות מוגזמות אך טעימות.

יום שישי: יום קניות

התחלנו את הבוקר בבייגל המעולה Ess-a-Bagel ואז עשינו סיבוב קניות בשדרה החמישית. נכנסנו לחנות הצעצועים FAO Schwartz – חנות משחקים ענקית ומהממת. אכלנו צהריים ב-Red Lobster ובערב יצאנו לפיצה באזור הסוהו ולאחר מכן ל-comedy cellar – בר סטנדאפ מצחיק ומהנה.

יום שביעי: ברוקלין ווויליאמסבורג

לקחנו את הסאבווי לברוקלין והתחלנו את היום בדמבו פארק. המשכנו ברגל לוויליאמסבורג, שם ביקרנו בדומינו פארק עם תצפית מדהימה על מנהטן וגינת משחקים. בערב אכלנו ברחוב Bedford – רחוב ראשי עם מסעדות רבות.

יום שמיני: יום גשום במוזיאונים

היום היחיד בטיול בו היה גשום מאוד. ביקרנו ב-MOMA, שם הילדים נהנו מהחדר יצירה והיצירות במוזיאון. המשכנו לקניות ובערב יצאנו לבר קוקטיילים מעוצב באווירת הלואין בשם Lillie's Victorian.

יום תשיעי: גן חיות בסנטרל פארק וקוריאה הקטנה

ביקרנו בגן החיות של סנטרל פארק – חוויה מהנה ומלמדת לילדים. לאחר מכן, אכלנו ברביקיו קוריאני בקוריאה הקטנה ובערב יצאנו לסוהו להנות מהאווירה הלילית והברים.

יום עשירי: פסל החירות וגרואנד זירו

הגענו ל-Battery Park ולקחנו אונייה לאי של פסל החירות. בחרנו לא לרדת באי אלא לעשות את כל הסיבוב. סיימנו את היום בגרואנד זירו, מקום מרשים ועוצמתי.

דברים שלא הספקנו

• Color Factory: מקום חוויתי עם פעילויות צבעוניות לכל המשפחה.
  • Summit: תצפית מרשימה על העיר.
  • Coney Island: לונה פארק ייחודי ומלא חוויות.

סיכום

הטיול שלנו בניו יורק היה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. העיר מציעה מגוון עצום של פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכל גיל. חשוב לתכנן מראש ולשמור על גמישות כדי להנות מכל מה שיש לעיר להציע. ניו יורק תמיד מחכה לכם עם עוד הפתעות וקסם.
Telegram

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!